⚱️天然香港品牌護膚品♦️✦⁕☀︎⚛︎ NBBKit ⚛︎☀︎∗✦ - by 芯媽思Sze

【NBBKit】

✦⁕☀︎⚛︎ NBBKit ⚛︎☀︎∗✦

芯媽本身皮膚好易乾燥,而家天氣咁熱日日仲要開冷氣,勁需要保濕嘅產品🌠有好野推介比大家🗣香港品牌又天然😌

AH8 胺基酸舒緩水潤潔面乳

AH8 – Calming Cleansing Foam

胺基酸舒緩水潤潔面乳

洗面會有保濕、舒緩成分,令到我啲肌膚變得細緻光滑,不乾不澀。 

💟金盞花萃取Calendula Officinalis Extract對肌膚有很好的滋潤修護、舒緩調理的功效。 椰油醯谷氨酸鈉,胺基酸系潔淨成分,洗後肌膚不緊繃乾,溫和不刺激。

⚱️細胞彈力Plus精華

⚱️細胞彈力Plus精華

非常水潤澤質地,極速吸收,唔會粒次次!好滋潤皮膚低層☢️

維持青春肌膚的活力,重現年輕緊緻彈力肌。除添加豐富的輔酶Q10,另含有保濕玻尿酸及聚麩胺酸,能修護乾燥肌膚,讓肌膚充滿豐潤彈性,將肌膚導向年輕富彈力的健康狀態。

⚱️極速保濕玻尿酸蝸牛面膜

⚱️極速保濕玻尿酸蝸牛面膜

非常水潤面膜,敷完後!改善到暗啞,同皮膚粗糙問題~

有維他命 B3💧B5 💧及海茴香🌿萃取等抗老成份🌐 尿囊素的特效功能提供肌膚良好的舒緩、保濕、柔軟等功效!形成細嫩水感肌。 撫紋抗老,使肌膚緊實富有彈性及光澤,回復肌膚青春!

********************

🔎 @nbbkit

🧾 https://www.facebook.com/NBBKit/

🖥️www.nbbkit.com

********************

有興趣朋友仔可以去睇吓🔸🔹

♦️https://www.nbbkit.com/

 #NBBKit #DermaPRO2 #香港品牌 #讓肌膚融合大自然的變化 #lifystyle #hkbeauty #beautiful

By

 
Posted on 22 July, 2022